ONE Championship zainwestuje $50 milionów w e-Sport
Singapurska organizacja ONE Championship idzie szeroką biznesową ławą – i nie zapomina o niezwykle popularnym w Azji e-sporcie.
Azjatycki gigant ONE Championship ogłosił plany wartej blisko $50 milionów inwestycji w E-Sport, celem utworzenia największej azjatyckiej ligi w wirtualnych rozgrywkach – ONE eSports. Organizacja podejmie w tym celu współpracę z wiodącymi graczami na azjatyckiej scenie gamingowej – między innymi Razer i Singtel, a także największą japońską agencją reklamową Dentsu.
Tym samym wybranym galom ONE Championship – na 2019 rok przewidziano ich trzydzieści – towarzyszyć będą eventy E-Sportowe.
Zapowiedziano też transmisje na żywo z ONE eSports, produkcję wszelkiego rodzaju dokumentów poświęconych elektronicznej rozrywce, reality show, podsumowań i wielu, wielu innych.
Ambasadorem marki ONE eSports został oczywiście nie kto inny jak świeżo zakontraktowany były dominator wagi muszej UFC Demetrious Johnson, który jest też doskonale znany z miłości do gier. Przez kilka lat prowadził swój kanał na Twitch.com, który jednak w ostatnich dniach zniknął.
Game-changing. #WeAreONE #MartialArts pic.twitter.com/mMqgBhkTba
— ONE Championship (@ONEChampionship) November 7, 2018
*****
Komentarze: 1